Referent/ka obchodu s ANJ

Baví Vás obchod a dokážete plynně komunikovat v angličtině?
Chyťte svou příležitost a přidejte se k nám!
Nyní hledáme komunikativního, energického člověka, který se zapojí do našeho přátelského týmu v obchodním oddělení.

Hlavní náplní Vaší práce bude písemný a telefonický kontakt s našimi českými a zahraničními obchodními partnery
(jak se stávajícími, tak vyhledávání nových příležitostí), sjednávání zakázek a dohled nad realizací obchodu.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • SŠ - nejlépe strojírenského nebo ekonomického zaměření
  • znalost ANJ na dobré úrovni, znalost NJ výhodou
  • práce na PC (v programech MS Office)
  • samostatnost a pečlivost

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí silné a stabilní společnosti
  • motivující finanční ohodnocení
  • celou řadu firemních benefitů ( až týden dovolené navíc, příspěvek na dopravu, stravné aj.)
  • práci v příjemném kolektivu

Více informací se dozvíte na telefonním čísle 354 401 065, mobil: 602 106 405, e-mail: pancirova@astos.cz

Asistent/ka vedení

Hledáme příjemnou a energickou osobnost, která se připojí k našemu týmu jako asistent/ka vedení. Pokud hledáte zajímavou a různorodou práci v dobrém kolektivu, pak je tato pozice právě pro Vás!

Hlavní náplní práce bude administrativní a organizační podpora vedení společnosti, evidence přijatých faktur a komunikace s účetní kanceláří, vyřizování korespondence, objednávání a evidence kancelářských potřeb, kontrola a pomoc při vyúčtování cestovních náhrad aj..

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • SŠ - nejlépe ekonomického zaměření
  • znalost práce na PC – především Excel a Word na dobré úrovni
  • praxe na obdobné pozici je výhodou
  • organizační schopnosti a příjemné vystupování
  • samostatnost, ochotu a pečlivost
  • ŘP skupiny B

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí silné a stabilní společnosti
  • pružnou pracovní dobu
  • motivující finanční ohodnocení
  • celou řadu firemních benefitů (například příspěvek na dopravu, na stravné a penzijní pojištění)
  • práci v příjemném prostředí a kolektivu

Více informací se dozvíte na telefonním čísle 354 401 026, mobil: 776 407 166, e-mail: dlouhy@astos.cz

Personalista (m/ž)

Pokud Tě baví práce s lidmi a chceš se naplno realizovat v HR oboru, máme pro Tebe skvělou příležitost!

Hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici PERSONALISTA!

Hlavní náplní práce bude administrativní a organizační podpora vedení společnosti, evidence přijatých faktur a komunikace s účetní kanceláří, vyřizování korespondence, objednávání a evidence kancelářských potřeb, kontrola a pomoc při vyúčtování cestovních náhrad aj..

Náplň Tvé práce bude zahrnovat především:

  • Aktivní nábor - (tvorba inzerce, vyhledávání, oslovení a předvýběr kandidátů)
  • HR administrativa spojená s nástupy a výstupy zaměstnanců, prodlužování prac. smluv, písemné výtky zaměstnancům apod.
  • Vzdělávání zaměstnanců – zajištění kurzů a potřebných školení pro zaměstnance
  • Příprava podkladů ke mzdám, spolupráce s externí mzdovou účetní
  • Spolupráce se školami (VŠ, SOU a SŠ) – zajištění studentů na praxe, organizace exkurzí, přednášek apod.

Co od Tebe očekáváme:

  • Nadšení pro práci v HR
  • Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, reprezentativní vystupování
  • Praxi v oboru alespoň 3 roky
  • Samostatnost, zodpovědnost, časovou flexibilitu
  • Dobrou znalost práce na PC (MS Office)
  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou

Naše nabídka:

  • Odpovídající a motivující mzdové ohodnocení
  • Možnost pracovního rozvoje
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Až 25 dní dovolené
  • Příspěvek na dopravu do zaměstnání
  • Příspěvek na stravné
  • Další motivující bonusy a benefity v rámci společnosti

Více informací se dozvíte na telefonním čísle 354 401 026, mobil: 776 407 166, e-mail: dlouhy@astos.cz