Referent/ka obchodu s ANJ
Baví Vás obchod a dokážete plynně komunikovat v angličtině?
Chyťte svou příležitost a přidejte se k nám!
Nyní hledáme komunikativního, energického člověka, který se zapojí do našeho přátelského týmu v obchodním oddělení.
Hlavní náplní Vaší práce bude písemný a telefonický kontakt s našimi českými a zahraničními obchodními partnery
(jak se stávajícími, tak vyhledávání nových příležitostí), sjednávání zakázek a dohled nad realizací obchodu.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- SŠ - nejlépe strojírenského nebo ekonomického zaměření
- znalost ANJ na dobré úrovni, znalost NJ výhodou
- práce na PC (v programech MS Office)
- samostatnost a pečlivost
Co Vám můžeme nabídnout:
- zázemí silné a stabilní společnosti
- motivující finanční ohodnocení
- celou řadu firemních benefitů ( až týden dovolené navíc, příspěvek na dopravu, stravné aj.)
- práci v příjemném kolektivu
Více informací se dozvíte na telefonním čísle 354 401 065, mobil: 602 106 405, e-mail: pancirova@astos.cz
Asistent/ka vedení
Hledáme příjemnou a energickou osobnost, která se připojí k našemu týmu jako asistent/ka vedení. Pokud hledáte zajímavou a různorodou práci v dobrém kolektivu, pak je tato pozice právě pro Vás!
Hlavní náplní práce bude administrativní a organizační podpora vedení společnosti, evidence přijatých faktur a komunikace s účetní kanceláří, vyřizování korespondence, objednávání a evidence kancelářských potřeb, kontrola a pomoc při vyúčtování cestovních náhrad aj..
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- SŠ - nejlépe ekonomického zaměření
- znalost práce na PC – především Excel a Word na dobré úrovni
- praxe na obdobné pozici je výhodou
- organizační schopnosti a příjemné vystupování
- samostatnost, ochotu a pečlivost
- ŘP skupiny B
Co Vám můžeme nabídnout:
- zázemí silné a stabilní společnosti
- pružnou pracovní dobu
- motivující finanční ohodnocení
- celou řadu firemních benefitů (například příspěvek na dopravu, na stravné a penzijní pojištění)
- práci v příjemném prostředí a kolektivu
Více informací se dozvíte na telefonním čísle 354 401 026, mobil: 776 407 166, e-mail: dlouhy@astos.cz
Personalista (m/ž)
Pokud Tě baví práce s lidmi a chceš se naplno realizovat v HR oboru, máme pro Tebe skvělou příležitost!
Hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici PERSONALISTA!
Hlavní náplní práce bude administrativní a organizační podpora vedení společnosti, evidence přijatých faktur a komunikace s účetní kanceláří, vyřizování korespondence, objednávání a evidence kancelářských potřeb, kontrola a pomoc při vyúčtování cestovních náhrad aj..
Náplň Tvé práce bude zahrnovat především:
- Aktivní nábor - (tvorba inzerce, vyhledávání, oslovení a předvýběr kandidátů)
- HR administrativa spojená s nástupy a výstupy zaměstnanců, prodlužování prac. smluv, písemné výtky zaměstnancům apod.
- Vzdělávání zaměstnanců – zajištění kurzů a potřebných školení pro zaměstnance
- Příprava podkladů ke mzdám, spolupráce s externí mzdovou účetní
- Spolupráce se školami (VŠ, SOU a SŠ) – zajištění studentů na praxe, organizace exkurzí, přednášek apod.
Co od Tebe očekáváme:
- Nadšení pro práci v HR
- Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, reprezentativní vystupování
- Praxi v oboru alespoň 3 roky
- Samostatnost, zodpovědnost, časovou flexibilitu
- Dobrou znalost práce na PC (MS Office)
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
Naše nabídka:
- Odpovídající a motivující mzdové ohodnocení
- Možnost pracovního rozvoje
- Flexibilní pracovní dobu
- Až 25 dní dovolené
- Příspěvek na dopravu do zaměstnání
- Příspěvek na stravné
- Další motivující bonusy a benefity v rámci společnosti
Více informací se dozvíte na telefonním čísle 354 401 026, mobil: 776 407 166, e-mail: dlouhy@astos.cz